Prijswinnend
Lindblom werkte in 2009/2010 pro deo mee aan de SIRE campagne ‘Aardige mensen, hoe ga je ermee om?’.
De campagne van Publicis en Lindblom viel maar liefst 4x in de prijzen: een gouden Esprix, een bronzen Effie en twee SAN Accenten.
Lindblom werkte in 2009/2010 pro deo mee aan de SIRE campagne ‘Aardige mensen, hoe ga je ermee om?’.
De campagne van Publicis en Lindblom viel maar liefst 4x in de prijzen: een gouden Esprix, een bronzen Effie en twee SAN Accenten.
Voor veel organisaties is ‘Den Haag’ ver weg. Maar politieke besluitvorming kan directe invloed hebben op het functioneren van een organisatie, branche of onderneming. Dan is het belangrijk om de weg te kennen rond het Binnenhof en bij de Haagse departementen. Lindblom brengt in kaart hoe besluitvorming verloopt en wie daar invloed op heeft.
Om interactie te stimuleren en direct contact tot stand te brengen, spelen fysieke evenementen soms een sleutelrol. Lindblom organiseert conferenties en bijeenkomsten, maar ook officiële openingen. Het team van Lindblom adviseurs is hands on en verzorgt events van A tot Z. Zowel inhoudelijk als praktisch.
Soms zegt een beeld meer dan duizend woorden. Ter introductie van een nieuwe campagne, dienst of product organiseert Lindblom vaak verrassende publiciteitsstunts, waarbij we altijd zoeken naar een bijzondere niet-alledaagse invalshoek. Met als doel om zoveel mogelijk free publicity te genereren.
Social media vormen een integraal onderdeel van onze aanpak. Zowel in de analyse en monitoring als in de uitvoering. De gemeente Den Haag wilde de stad als aantrekkelijke woonstad promoten.
Als er brand uitbreekt of wanneer hackers inbreken in uw databases is snelle en professionele communicatie essentieel. U kunt ons inschakelen als woordvoerder of crisisadviseur. Nog beter is het om tijdig uw crisiscommunicatieplannen op orde te brengen.
Werkbezoeken zijn voor Tweede Kamerleden, bestuurders en andere politici een ideale manier om hun beleidsterrein in de praktijk te ervaren. Lindblom organiseert regelmatig werkbezoeken voor bedrijven, branches en maatschappelijke organisaties en brengt zo waardevolle contacten tot stand.
Campagnes kunnen gedrag beïnvloeden, merkvoorkeur bevorderen, producten en diensten helpen verkopen, draagvlak voor beleid genereren of juist verzet tegen beleid helpen mobiliseren.
Lindblom werkte in 2009/2010 pro deo mee aan de SIRE campagne ‘Aardige mensen, hoe ga je ermee om?’.
De campagne van Publicis en Lindblom viel maar liefst 4x in de prijzen: een gouden Esprix, een bronzen Effie en twee SAN Accenten.
Wie de aandacht van de media wil hebben, kan een persconferentie organiseren. Vaak zijn gerichte contacten met de media effectiever. Lindblom verzorgt mediabenadering en is beschikbaar voor (crisis)woordvoering en het opbouwen van een relevant medianetwerk. Lindblom organiseert persconferenties, productlanceringen en andere verrassende publiciteitsacties.