Maand van de Vitaliteit 2017

25/09/2017

Den Haag is een seniorvriendelijke stad en wil ouderen stimuleren om actief, bij de tijd en vitaal te blijven. Daarom organiseert de gemeente in oktober de Maand van de Vitaliteit. Door de hele stad, in iedere wijk, is dan van alles te doen voor Haagse ouderen. Samen met TWIET Creative Marketing verzorgt Lindblom de PR- en Social media campagne.

Haagse ouderen gaan vloggen
Tijdens de Maand gaan zes ouderen in zelfgemaakte vlogs verslag doen van de verschillende activiteiten.  Na een spoedcursus zijn ze klaar om, gewapend met een telefoon en selfiestick, op pad te gaan om zelf vlogjes te maken!

Oud of de Boks
Je kunt het zo gek niet verzinnen, er is voor iedereen iets te doen. Van samen koekjes bakken, boksen, salsa dansen tot het vertellen van je levensverhaal aan een student. Alle activiteiten staan op de website www.maandvandevitaliteit.nl.

Maand vd Vitaliteit - Oud of the box

Campagne: Vitaliteit is…meedoen!
Lindblom/Twiet verzorgt de PR- en Social media campagne waaronder de totale productie van een speciale krant die is verspreid via het netwerk van de Posthoorn. Verder bestaat de campagne uit het ontwikkelen van een nieuwe campagnestijl, een Facebook campagne (ruim 1.500 nieuwe volgers!) en het genereren van free publicity.

Maand vd Vitaliteit - flyer  Maand vd Vitaliteit - aanmeldenMaand vd Vitaliteit - Telegraaf artikel